Announcement

Collapse
No announcement yet.

94 Jeep Grand Cherokee Laredo XP

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 94 Jeep Grand Cherokee Laredo XP

    Install is now finished

    I just need to order two more extenion cables and put the laptop under my seat and it will be finished D

    view my car site here

    http://www.zoite.com

    Cheers Yall and please post your thorts and comments and suggestions.

    Oh and for the record, to save another fight in this post like my last. I have a 17inch cos I am albino and need the large screen for vision reasons.

    Cheers

    Jamie aka Quest
    1994 Jeep Grand Cherokee Laredo XP
    My CarPC Site

  • #2
    anyoe going to post some thorts or comments about my install? i dont care if they are good or bad but I would love to hear your views on it?

    cheers yall

    jamie aka quest
    1994 Jeep Grand Cherokee Laredo XP
    My CarPC Site

    Comment


    • #3
      17" screen on the dash...? Don't get me wrong, it looks absolutly beatifull, but can you see the road...and I don't mean just because it very bright, but also because it's really high mounted...
      Renault Megane...the OEM look

      The Lost in Europe Ford Escort

      Comment


      • #4
        I like the screen size, but it's kinda hard to keep vandals away from your Jeep with a screen size that large. Even if you stop at a gas station and go inside for a drink, someone will be itching to get their hands on it. Stealth is the key, or making it hard for someone to get to it will help keep your equipment safe. This screen attracts too much attention from everyone, including the police.

        Comment


        • #5
          ...if I saw you at the gas station I would tail you home

          Comment


          • #6
            Originally posted by C4M
            Agree with Cris there - that size screen just isn't for me. Methinks you'd have a hard time convincing Plod that its legal as well.

            C!

            Yeah, not to mention that as well. I'd bet it's not legal, haven't you been pulled over lately?
            Renault Megane...the OEM look

            The Lost in Europe Ford Escort

            Comment


            • #7
              lol nope - i know alot of cops and have alot of cop friends and researched it alot and there is nothing they can do as onlyfour inch's isabove the dah. Also I a tall frigging sod myhead is only about two inchs from the roof of the eep so looking over it does not mater as there is hardly nothing to over look for me lol the wife cannot drive it as she is a short *** n it gets in her way lol oh well its my jeep lol i bourght her a mini van so shedoes not need to drive my jeepno more lol

              as for some one stealing my stuff i am insured 4 this lot anyways but it is a small town so I wud find them lol

              thankx 4 uur imput
              1994 Jeep Grand Cherokee Laredo XP
              My CarPC Site

              Comment


              • #8
                i can't view the website...is it down? I'd like to see the pictures!

                Edit: I can see it now..
                2001 Isuzu Rodeo CarPC

                Comment


                • #9
                  haha thats crazy. just dont do it for me. i like flush mounted setups.
                  1990 Jeep Cherokee
                  2000 VW Golf TDI 4dr
                  2005 VW GTI MKIV - SOLD

                  Comment


                  • #10
                    no the website is just fine and not had any down teim since i started it a few weeks ago. I would do a flush ftock looking install but tje jeep's are not the best looking dash's to work with lol

                    cheers guys

                    Jamie aka Quest
                    1994 Jeep Grand Cherokee Laredo XP
                    My CarPC Site

                    Comment


                    • #11
                      haha, thats wicked man.

                      Is the lcd touch screen?

                      Comment


                      • #12
                        You're website is down. I would like to see it since I have ZJ as well.

                        -DrumBoy.

                        Comment


                        • #13
                          jeep

                          sorry about the long away time yall - to answer the question, yes the 17 inch LCD IS A TOUCHSCREEN I picked it up off ebay for $100 inc shipping the dude did not know what he was selling cos that was the buy it now price lol what a tit head

                          been riding around all over tennessee mississippi and alabama and not been stopped yet
                          1994 Jeep Grand Cherokee Laredo XP
                          My CarPC Site

                          Comment

                          Working...
                          X