Search:

Type: Posts; User: _Parilla_; Keyword(s):

Looking for on the store?
Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    2
    Views
    743

    Try this:...

    Try this:
    http://www.mp3car.com/vbulletin/lcd-display/137448-programming-code-lilliput-629gl.html
  2. Replies
    2
    Views
    1,537

    I found !!!!!!! Please find the instruction...

    I found !!!!!!!

    Please find the instruction below to turn on 629GL-70NP with DVI when power is connected.

    1. Plug in the power. Make sure a video or VGA signal cable is connected and the...
  3. Replies
    2
    Views
    1,537

    Me too, the same 629GL DVI and 588998 nothing....

    Me too, the same 629GL DVI and 588998 nothing.
    Anyone pleaseeeeeeeeeee ???
  4. Replies
    118
    Views
    79,747

    Link Please !!!

    Link Please !!!
  5. Replies
    14
    Views
    5,344

    Sexto Encontro em SP

    Olá a todos !!!!!!

    Por favor visitem o Forum vai ter um encontro em Sp fazemos de 15 em 15 dias, tá sendo muito legallllllll


    http://www.mobipc.com.br/forums/index.php?showtopic=217
  6. Replies
    108
    Views
    22,121

    Fala galera !!!! Só queria dizer q já temos o...

    Fala galera !!!!

    Só queria dizer q já temos o 1 Forum Carpc do Brasil.
    http://www.mobipc.com.br/forums/index.php?
    Entrem lá !!!!!


    Valeu

    _Parilla_®
  7. Replies
    0
    Views
    849

    Quinto Encontro em São Paulo

    Terça-Feira dia 3 de Junho, 21:00 no estacionamento coberto do Extra
    da Juscelino Kubitschek no Itaim, no ultimo piso do lado da Juscelino
    junto do VW Polo do Polo Club.

    Aguardo todos lá.
    ...
  8. Replies
    0
    Views
    1,272

    Segundo Encontro em São Paulo

    Galera:

    Terça-Feira dia 20 de Maio, 21:00 no estacionamento coberto do Extra da Juscelino Kubitschek no Itaim, no ultimo piso do lado da Juscelino junto dos VW Polo do Polo Club.
    Aguardo todos...
  9. Replies
    14
    Views
    5,344

    Forum Brasileiro e Encontro em São Paulo

    Fala Galera estou postando aqui pois estamos fazendo o Primeiro Encontro do CarPC em São Paulo.
    O objetivo é nos conhecermos, trocar soluções e nos divertimos.
    Se tiver bastante gente podemos nos...
  10. Replies
    21
    Views
    2,712

    My Solution

    This is my Solution !!!!!
    Only U$7,00 here in Brazil, this is a plastic case to build a eletronics project.
  11. Replies
    21
    Views
    3,201

    Comprei lá nos EUA e paguei 329 doletas, + valeu...

    Comprei lá nos EUA e paguei 329 doletas, + valeu apena, hehehehehehehe
    Melhor compra q eu fiz.
    Vi o lcd do ps1 na santa efigenia por 550 reais.
    Mas nao sei se dá pra ligar
  12. Replies
    21
    Views
    3,201

    Comprei lá paguei 329 doletas + valeu apena

    Comprei lá paguei 329 doletas + valeu apena
  13. Replies
    21
    Views
    3,201

    hehehehehehehe Sou de São Paulo e comprei um...

    hehehehehehehe

    Sou de São Paulo e comprei um Liliput de 7'' é a coisa + animal que existe.
    Junta uma graninha (como eu fiz) e compra, já tentei de tudo + a liliput é a unica opção que funciona...
  14. Replies
    108
    Views
    22,121

    Eu tenho uma sobrando

    Blz !!!!!

    De onde vc é ???? Eu moro em São Paulo.

    Eu tenho uma morex 60w se vc quiser eu posso te vender por uns 60 dolares.


    Abraço
  15. Replies
    108
    Views
    22,121

    Gobbo: De onde vc é ? vc usa LCD grafico no...

    Gobbo:

    De onde vc é ?
    vc usa LCD grafico no micro?
  16. Thread: Hard Buttons

    by _Parilla_
    Replies
    1
    Views
    1,120

    Take a look in this...

    Take a look in this http://www.modasylum.com/guides.php?guide=21 , probabily It will help you.
  17. Replies
    4
    Views
    2,239

    For me is very fast to load a SVCD but I have the...

    For me is very fast to load a SVCD but I have the same problem, the screen doesn't stretch, stay 480x480 and I'm using 1024x768.
  18. Replies
    29
    Views
    14,524

    Parabens ficou muito bom !!!!!!!! Você é de...

    Parabens ficou muito bom !!!!!!!!

    Você é de Portugal ?????
  19. Simple perfect dude !!!!!!! Congratulations...

    Simple perfect dude !!!!!!!
    Congratulations !!!!!!!!!!!!!
  20. Thread: News

    by _Parilla_
    Replies
    9
    Views
    1,395

    And about a winlirc plugin for a renote control...

    And about a winlirc plugin for a renote control ?????
    It's possible ?????
  21. Replies
    50
    Views
    6,796

    What the diference between Win Xp Pro and win XP...

    What the diference between Win Xp Pro and win XP embedded ?????
    Have You install Xp after a embedded ??

    Thank's
  22. Replies
    5
    Views
    5,662

    Touchpad

    Nice !!!!!

    Could You tell me where I can find a informations (pins) to conect a touchpad.
    I have a sony vaio toch.

    Thank's
  23. Replies
    108
    Views
    22,121

    Vc tem o cabo pra ODBII ????? e que software vc...

    Vc tem o cabo pra ODBII ????? e que software vc tá usando ?????
  24. Replies
    8
    Views
    2,106

    Uploaded

    Sorry !!!!!!

    Now is uploaded in Media Engine Site.
    http://www.mediaengine.org/index.php?skins&page=1&results=5&start=1
    It's only waiting for approve.
    Enjoy
  25. Replies
    8
    Views
    2,106

    Upload

    Ok if everybody liked, Tonight I'll upload to ME site.

    Thank's
Results 1 to 25 of 36
Page 1 of 2 1 2