Search:

Type: Posts; User: SnowDrift; Keyword(s):

Looking for on the store?
Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Poll: I vote for Sunday too. There seems to be less...

    I vote for Sunday too. There seems to be less going on on Sundays. I think the evening or afternoon is better too. If we plan this far enough ahead, I could request the day off or get off early. But...
  2. Poll: Wow... I'm starting to see why we've never had a...

    Wow... I'm starting to see why we've never had a meet before.

    Doesn't look like my carputer will be finished in time for this weekend, but I'll come anyway.
  3. Poll: This sounds great. I think you should make it...

    This sounds great. I think you should make it clear which Rockingham Mall this is at. Some people might not know the difference (even though you put the address there). Just a suggestion.

    I'll...
  4. Replies
    104
    Views
    23,888

    I've been busy with school, other projects and...

    I've been busy with school, other projects and other hobbies. Plus the cold makes me lazy/sick. Now, hopefully, I can make the changes I want to my car before we have a meet.
  5. Replies
    104
    Views
    23,888

    Time to get working again

    Ahhhhh.... Snow is melting, birds are singing, temps are warming,... spring is finally here. It's about time for me to stop hibernating and "finish" my car. I have a lot planned. Through the winter,...
  6. Poll: If you're interested in meeting other subie...

    If you're interested in meeting other subie owners, keep an eye on this thread. The location and time is updated every week and posted on the first page.
    ...
  7. Wow, you're famous now. How long ago did you do...

    Wow, you're famous now. How long ago did you do that? I wish I could do something like that. :nw:
  8. Yeah, but I don't know if I want to cut up my...

    Yeah, but I don't know if I want to cut up my stock hu. Plus if you look into my car, you can see a hu in the gauge pod. Smarter crooks will figure out something is there. I'm trying to come up with...
  9. Replies
    104
    Views
    23,888

    Here's the button in action. I love the look of...

    Here's the button in action. I love the look of it. At first glance, it looks like a hole for the cig lighter, when it's off. As you can see, I ended up painting the washer black anyways. It just...
  10. Replies
    21
    Views
    8,659

    10.4" screen...droool.... Yeah, my 7"er is way...

    10.4" screen...droool....

    Yeah, my 7"er is way too small. :(

    It looks great, and not too out of place.
  11. I'm trying to persuade anyone out of a ts. I got...

    I'm trying to persuade anyone out of a ts. I got one and ain't giving it up any time soon. It's by far the simplest and easiest way to go. But I don't think it's the only option especially if you're...
  12. Replies
    38
    Views
    5,486

    You're welcome

    You're welcome
  13. Nice. I think I'm just gonna throw a blanket over...

    Nice. I think I'm just gonna throw a blanket over mine.
  14. I don't think you really need a touch screen. You...

    I don't think you really need a touch screen. You could alway get a touch pad and cleverly place it somewhere. Some desktop replacement laptops have pretty beefy ones and on a 7" screen, you really...
  15. Replies
    104
    Views
    23,888

    ...Then into the distribution block. Now I can...

    ...Then into the distribution block. Now I can wire up inverters, amps, ps, whatever, into the blocks.
  16. Replies
    104
    Views
    23,888

    Sorry for the long wait. Here's the 4 gauge power...

    Sorry for the long wait. Here's the 4 gauge power wire coming from the battery through my firewall behind the clutch pedal. WRX's already have a hole there with a grommet, but in my other cars, I've...
  17. Replies
    104
    Views
    23,888

    I don't have any finished pics because it's not...

    I don't have any finished pics because it's not finished yet. Hopefully tomorrow. I want everything to eventually be hidden. Here's a prototype mock up of where the inverter switch will go. I still...
  18. Replies
    104
    Views
    23,888

    I found a slightly smaller washer. It doesn't...

    I found a slightly smaller washer. It doesn't look that bad, just gotta clean it up a bit (from drilling and stuff). Eventually, I want to cover the button with a door or something so it's not seen....
  19. Replies
    104
    Views
    23,888

    I eventually made the hole big enough. Here's...

    I eventually made the hole big enough. Here's what it looks like front and back. The washer fills the arch very nicely, but I didn't like the look of all that silver around the button. I though...
  20. Replies
    104
    Views
    23,888

    The button fits in a 19mm, or around 3/4", hole....

    The button fits in a 19mm, or around 3/4", hole. I decided to use these washers to mount it where my cig lighter was. The biggest drill bit I had was 1/2":mad:.
  21. Replies
    104
    Views
    23,888

    Holiday update

    Well, I got some free time finally and thought I'd share what i've been up to (with the carputer, at least).

    I've decided to build a new carputer, one that's not so restricted on money. The...
  22. I think it's easier with a hu, as long as you got...

    I think it's easier with a hu, as long as you got somewhere to put it. If computer is down or you just don't wanna boot up, you still got tunes. And what if the amp breaks, not that it would :p .
  23. Replies
    43
    Views
    10,551

    LOL.:rofl: Wow, that looks great! All the...

    LOL.:rofl:

    Wow, that looks great! All the time you spent on it really shows. I'm looking forward to seeing your surprise. I haven't had much time to work on my car lately, but here's a pic of a...
  24. Replies
    21
    Views
    2,294

    Here's my 2cents

    1) If you're really into car audio: Save your money then invest in good quality stuff (unfortunately, usually the more pricey stuff).

    2) If you want a carputer: 2k1Toaster has some good advice. I...
  25. Replies
    38
    Views
    5,486

    These are easy fixes, just fill with bondo, then...

    These are easy fixes, just fill with bondo, then sand. Put more bondo on then you think you need and make sure there are no air bubbles, those cause pits. I use a squeegie I cut to about as wide as...
Results 1 to 25 of 126
Page 1 of 6 1 2 3 4