Search:

Type: Posts; User: lez; Keyword(s):

Looking for on the store?
Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.39 seconds.

  1. Replies
    1,133
    Views
    305,703

    Well not been back here in a while, but just...

    Well not been back here in a while, but just reconnected the stock receiver after about 2 years of not using it, 3 wheels fine, no signal from fourth one so either its battery has died or its gone...
  2. sounds good to me.

    sounds good to me.
  3. Replies
    0
    Views
    725

    alcatel to rs232 ? (or any other cheap phone)

    Just acquired an alcatel ot 209


    http://www.alcatel-mobilephones.com/var/ezwebin_site/storage/images/global/products/gsm/basic/ot-209/354535-4-eng-US/OT-209.jpg



    I'm wondering if anyone has...
  4. Replies
    5
    Views
    1,457

    k thanks, yeah i know what u mean when i try to...

    k thanks, yeah i know what u mean when i try to view stuff online with the phone links and pictures dont always turn out like you think they will.
  5. Replies
    5
    Views
    1,457

    thanks, can you give a link or clue to what resin...

    thanks, can you give a link or clue to what resin is requied, i guess i'll have issue buying it on this island but its worth a shot..

    only one i think i may find is this
    ...
  6. Replies
    5
    Views
    1,457

    my bondo's gone thick.....

    ok I guess what i have is bondo, its grey, its polyester, its sold to me as p38 / u-pol c.

    mix a bit of hardener and oit gets warm and sets.

    problem is I stored it outside and something has...
  7. Replies
    1,133
    Views
    305,703

    yeah i must get saving up lol. non existant...

    yeah i must get saving up lol. non existant income at the minute
  8. Replies
    1,133
    Views
    305,703

    Looking for a pic or the code also

    Looking for a pic or the code also
  9. Replies
    1,687
    Views
    330,625

    Get back on topic as soon as you want as soon as...

    Get back on topic as soon as you want as soon as you stop posting BS..

    The dvb-t tuners DO receive radio, DIGITAL radio, not DAB standard radio but none the less, its a DIGITALLY encoded signal....
  10. Replies
    1,687
    Views
    330,625

    Does not deserve an explained response, as i...

    Does not deserve an explained response, as i never stated it recieves dab, just pointed out they do recieve radio, something you were obv not aware of, or ignored, or were just plain wrong about....
  11. Replies
    1,687
    Views
    330,625

    but radio is transmitted in the same tuning range...

    but radio is transmitted in the same tuning range etc, just carries no video or advertisements.
  12. Replies
    10
    Views
    12,679

    just bought a cheap cable (well a friend has but...

    just bought a cheap cable (well a friend has but he's not a carpc buff) and it said to use with vagcom ?

    whats that wheres it from?

    what can i use with the cable?
  13. Replies
    1,687
    Views
    330,625

    The rest of how that went is documented history,...

    The rest of how that went is documented history, no need to rehash it, it started as a diy project then it was swallowed up but at the end of the day, all ideas get stolen, the pcb design was not...
  14. Replies
    6
    Views
    1,169

    lol not seen that before, its missing a spoon ...

    lol not seen that before, its missing a spoon

    yeah i like the spare coil/spare key/relay option to switch to a spare transponder under the hood or somewhere remote located, seem a good way to do...
  15. Replies
    6
    Views
    1,169

    I know on my sons car he has chip in the key,...

    I know on my sons car he has chip in the key, thats read by a coil of wire wound around the ignition barrel where the key goes, it seems to be needed just to start but once running is ignored.

    I...
  16. Replies
    6
    Views
    1,169

    remote starters need hotwiring

    Ok now the subject line has got your attention.........

    Car immobilisers...

    I have seen a few types and there a problem!

    Why, because any 70/80's design car probably wont have one, so I can...
  17. Replies
    1,133
    Views
    305,703

    what u on about noob anyway, does the dark...

    what u on about noob

    anyway, does the dark haired one have a name, much prefered to the blond.


    omg i'm sinking.......:shiver:
  18. Replies
    1,687
    Views
    330,625

    the issue has been resolved afaik, so lets talk...

    the issue has been resolved afaik, so lets talk radio and not anymore bollocks.,
  19. Replies
    1,687
    Views
    330,625

    If the bush radio already has generic slave...

    If the bush radio already has generic slave firmware why do we need to re-flash it.../ ? ? could it be because it does not have 'slave' firmware in it?
  20. Replies
    1,687
    Views
    330,625

    Its the home of the project............ bit...

    Its the home of the project............

    bit like ppl have to log into mp3 car to see something hosted on here...
  21. Replies
    1,687
    Views
    330,625

    Not posted on mp3 in a while but.... I...

    Not posted on mp3 in a while but....


    I dont like ppl selling on work of others, so can I suggest a simple solution that may be ok by all..

    NRB sells hardware with no software, ergo he is...
  22. Any fenix engine management experts? (volvo/mitsubishi)

    fenix 3b, gone puft and smoke came out....

    car was running fine, switched off, came back few hours later, turned key, but the led on the coded keypad immobiliser did not light up.

    decided ecu...
  23. Thread: Webcam for pron

    by lez
    Replies
    14
    Views
    2,922

    http://www.gizfever.com/images/3in1WebCamMicFan1.j...

    http://www.gizfever.com/images/3in1WebCamMicFan1.jpg with a fan...



    http://www.my-batteries.net/images/webcamera/5.0m-pixels-6-led-webcam+mic.jpggeneric HK model on ebay fro $5 to $20, usually...
  24. Thread: Webcam for pron

    by lez
    Replies
    14
    Views
    2,922

    yes they do, but usually less than $10, problem...

    yes they do, but usually less than $10, problem is most that are 10-20$ are usb+3.5 audio jack, I _dont_ have an audio jack.

    Which was the whole point of this thread, I want model / part number...
  25. Replies
    92
    Views
    8,146

    yup, and had a drink lol

    yup, and had a drink lol
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4