Search:

Type: Posts; User: barney0001; Keyword(s):

Looking for on the store?

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    13
    Views
    1,769

    I was pulled recently in Manchester (two cops...

    I was pulled recently in Manchester (two cops with fleeces on over there body armor in a Vauxhall people carrier, good disguise!!!), they said the screen shouldn’t be on in front of the drivers sight...
  2. Replies
    3
    Views
    822

    Grounding question.

    Hello,

    got a quick grounding question, a brief outline of what’s happening, with no ground on DVD or inverter I get lines on LCD screen and buzzing out of speakers. That’s fair enough, I use a...
  3. Replies
    12
    Views
    4,741

    hi Grayscale, good point but can you alter the...

    hi Grayscale, good point but can you alter the output level of a DVD player or xbox?
    i cant see anything on the headunit to alter the AUX input level either.
  4. Replies
    12
    Views
    4,741

    Thanks for your input Learic, yeah its odd. when...

    Thanks for your input Learic, yeah its odd. when i first installed it all. i played an action film, watched it for 20 mins. it seemed fine. Well chuffed. Next day though popped in a mp3 DVD. very...
  5. Replies
    12
    Views
    4,741

    btw, only reason i'm bit gutted is i made a RCA...

    btw, only reason i'm bit gutted is i made a RCA to IPBUS cable from an old autochanger cable and this crackling was there. So i purchased the CD-RB20 thinking i needed it. nope, didnt! crackling...
  6. Replies
    12
    Views
    4,741

    Update - this crackle is definitely connected to...

    Update - this crackle is definitely connected to bass, soft music sounds ok until the bass kicks in.

    It happens on MP3s, VCDs and through my xbox (thanks Kermee), but no where near as bad on the...
  7. Replies
    4
    Views
    1,071

    quick update - ok, i thought sack it, took the...

    quick update - ok, i thought sack it, took the xbox down to the car and powered it up. it worked fine. still buzzes but as long as its not burning it, so what! Anyway xbox PSUs are cheap and easy to...
  8. Replies
    4
    Views
    1,071

    thanks for your time Kermee, i guess you get...

    thanks for your time Kermee,

    i guess you get what you pay for eh!
    true sine-wave inverters are a little pricey.

    still a bit nervous about frying my xbox with
    my cheapo inverter. :eek:
  9. Replies
    4
    Views
    1,071

    xbox psu buzzing

    hi,

    please forgive, i am nOOb and know nothing of car electrics

    when i plug my xbox into inverter it buzzes, when off!! didnt want to turn it on

    is this normal? and safe? or normal and safe?...
  10. Replies
    12
    Views
    4,741

    a modded xbox incar would be cool, divx movies,...

    a modded xbox incar would be cool, divx movies, mp3s, games all in one.
    get yours modded, well worth it.

    it could well be these cheap players yes, however in theory they should work fine. hmmmm
  11. Replies
    12
    Views
    4,741

    hi Derek, tried a few different mp3s on dvd...

    hi Derek,

    tried a few different mp3s on dvd and cd, most are 192kbps, i think that should be fine??

    cheers

    btw, the eventual plan is to use a xbox instead of dvd player.
  12. Replies
    12
    Views
    4,741

    DVD mp3 playback crackling

    Howdo people,

    Coolest forum on the net concerning incar gizmos, definitely!!! :)

    OK, firstly and briefly my setup

    Pioneer DEH-P9400MP Headunit
    Pioneer CD Changer
    Kenwood Amp running two...
Results 1 to 12 of 12