Search:

Type: Posts; User: xtremekustomz; Keyword(s):

Looking for on the store?
Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Replies
    3
    Views
    956

    Yeah I had the H701/W200 combo in the truck but...

    Yeah I had the H701/W200 combo in the truck but it's in my car now. I see the new H800 has a GUI that can be controlled by a PC. Unfortunately it looks like I would need a PC, H800 and a head unit...
  2. Replies
    3
    Views
    956

    Need recommendations on equipment

    I'm new to the whole carputer idea. I am looking to purchase a 10-12" touch screen monitor to go in the dash of my truck that I am building. I also need a computer to go along with it. I haven't...
  3. Replies
    44
    Views
    11,350

    I would charge someone ALOT to do subs in the...

    I would charge someone ALOT to do subs in the doors. That requires alot of reinforcement and tons of deadener. You've gotta make sure that there are no rattles and still then.......tactile energy...
  4. Replies
    44
    Views
    11,350

    I appreciate it. Moving the temp control wasn't...

    I appreciate it. Moving the temp control wasn't that bad. I did have to excent my wiring to put in in the console because I had to run it from the dash, under the carpet, and up through a pvc pipe...
  5. Replies
    44
    Views
    11,350

    Hmmm...how much resin..that is a good question. ...

    Hmmm...how much resin..that is a good question. I'd say probably 9 or 10 gallons?

    As for the vehicles going on ebay and places like that I don't know fure sure. I will tell you that there is...
  6. Replies
    44
    Views
    11,350

    Yeah, it is a GNX. I'm kinda glad you mentioned...

    Yeah, it is a GNX. I'm kinda glad you mentioned Overhaulin' and doing a car in 7 days. Yes...they do a car in 7 days and it looks great on tv. I haven't seen one in person myself...but I know a...
  7. Replies
    44
    Views
    11,350

    I appreciate it. And yes, there is a IDMAX 12"...

    I appreciate it. And yes, there is a IDMAX 12" downfiring in the console. That thing plays crazy low. As for the work....alot of people will look at something and not truly understand what goes...
  8. Replies
    44
    Views
    11,350

    I love my W200 just where it is :) It is kinda...

    I love my W200 just where it is :) It is kinda strange watching a movie though. You see the picture on the screen and hear the voices out on the hood LOL
  9. Replies
    44
    Views
    11,350

    Here is what I have. I've still got a few things...

    Here is what I have. I've still got a few things to finish up but for the most part I am done...FINALLY!!!

    http://www.cardomain.com/id/darylalpine
  10. Replies
    44
    Views
    11,350

    Well...it also has a car audio section. I remade...

    Well...it also has a car audio section. I remade the whole dash to encorporate my sound system. There really isn't any spare room anywhere. I made the dash as low profile as I could and there is...
  11. Replies
    44
    Views
    11,350

    Give me a little time and I'll just make a page...

    Give me a little time and I'll just make a page just for this particular install. I'm finishing up everything right now, literally and should have some complete pictures after next weekend. I'm...
  12. Replies
    2
    Views
    1,368

    Sounds like you answered your own question :)

    Sounds like you answered your own question :)
  13. Replies
    3
    Views
    1,644

    The only place I have seen it around here is...

    The only place I have seen it around here is carquest. If you don't want it glossy you can just use the SEM paint. It will have to be somewhere that deals with dupont paint (most of them cary SEM...
  14. Replies
    44
    Views
    11,350

    Yeah, I've got 150 build pictures LOL I'll try...

    Yeah, I've got 150 build pictures LOL I'll try to resize some and put them on here. I might just end up making a page on our website and just link there so I don't get into trouble for posting too...
  15. Replies
    3
    Views
    1,644

    For starters there is a difference in quality. ...

    For starters there is a difference in quality. If you don't have a spray gun you can probably buy some Dupont 1K in a spray can. As for a speckled texture, SEM makes a textured paint that kinda...
  16. Replies
    8
    Views
    1,261

    I did :) Not to paint wheels but to paint a...

    I did :) Not to paint wheels but to paint a dash, console, and woofer box.
  17. Replies
    8
    Views
    1,261

    I was just giving him an option instaed of buying...

    I was just giving him an option instaed of buying a duplicolor clear or some kind of crap like that. Yeah regular automotive clear is better but by the time you figure up cost on buying a spray gun,...
  18. Replies
    8
    Views
    1,261

    You can buy Dupont clearcoat in a can.

    You can buy Dupont clearcoat in a can.
  19. Replies
    8
    Views
    5,985

    Personally I wouldn't do it unless you are going...

    Personally I wouldn't do it unless you are going to cover the piece. You can sand it down really good with a low grit paper to get it to hold the best but still.....it will probably let loose.
  20. Replies
    44
    Views
    11,350

    Well....after a short break (short becasue I...

    Well....after a short break (short becasue I painted the truck, color sanded, buffed, paint all my interior pieces, re-covered my headliner, Katzkin leather seats, rhino liner, new taillights, new...
  21. Replies
    44
    Views
    11,350

    You don't have to have another vehicle when...

    You don't have to have another vehicle when building a dash. It isn't illegal to not have one in there. I drive mine every day 70 miles round trip to school. It does take alot of time though.
    ...
  22. Replies
    44
    Views
    11,350

    No new pics yet. School started back last week...

    No new pics yet. School started back last week so everything has kinda slowed down. I'm working on the console/woofer box right now. Hopefully I'll have something up this weekend some time.
  23. Replies
    1
    Views
    945

    Brax/Helix

    Anyone using these amps? Mostly interested in the Helix A Compeition series.
  24. Replies
    44
    Views
    11,350

    DASH UPDATE!!! ...

    DASH UPDATE!!!

    http://www.xtremekustomz.net/silverado/dashbondo
  25. Replies
    3
    Views
    980

    optical. Also I have never had it happen where...

    optical. Also I have never had it happen where the right side is 3 db louder than the left on factory settings running off of a 2 channel amp. I'm going to play around with it more today and see...
Results 1 to 25 of 62
Page 1 of 3 1 2 3