View Single Post
Old 08-15-2003, 04:37 PM   #38
Raas
Registered User

Raas's Avatar

My Photos: ()
Peter, thanks for the info,, is wel vroeg op voor op een zondag..hahaha. j/k

Undertaker..
mijn setup ziet er nu helemaal niet spannend uit hoor.. gewoon desktop kast in kofferbak met een zooi kabels naar de voorkant...
(trouwens.. kabeltje voor karakter.lcd is wel iets om een beetje trots op te zijn.... zo gemaakt dat'ie direct op iedere pc aan aan te sluiten is... ene kant parallel connector met daaraan een keyboard connector.. andere kant weer een paralelle connector waar ik het kastje waar het display+keyb.controller+knopjes inzitten...dus stroom+signalen door dezelfde paralelle kabel.. ik wilde graag een frontje wat ik uit de auto kan halen als het nodig is... enfin.. je ziet het wel op die meeting!)

Als ik zo eens lees wat er allemaal gaat komen dan zal m'n audio-install er echt in verzuipen.... 'k bedoel da's niet zoveel soeps als wat die gasten van dat forum hebben... ik doe het slechts met het standaard geluidssysteem van m'n auto, met daaraan 2 tweeters voorin toegevoegd en een US-blaster subje (yeah!.... not) met een rto versterkertje en m'n blaupunkt radio'tje (maar wel eentje met aux-in).

Maar goed heb tenminste wel een computertje in de auto voor de mp3'tjes (die af en toe ook dienst doet als file-servertje als ik weer eens een keer een film in de auto wil kijken op m'n laptop.... wel lachen dan... netwerk in de auto)

Greetz,

Last edited by Raas : 08-15-2003 at 04:46 PM.
Raas is offline   Reply With Quote